پاکت گذاری کارت pvc

فهرست مطالب این صفحه:

کارت‌پرداز سرویسی را تحت عنوان شخصی سازی کارت در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شخصی‌سازی فرآیند تخصیص کارت به یک فرد خاص بوده و مرحله‌ایست که پس از چاپ کارت pvc انجام می‌گیرد تا کارت‌ها آماده ارسال به اشخاص گردد. سفارشی‌سازی را می‌توان به صورت کامل و یا جزئی، بر اساس نیازمندی‌های مشتری انجام داد. در هنگام شخصی‌سازی کارت‌ها همه اطلاعات مربوط به شخص که می‌تواند شامل نام و آدرس و یا اطلاعات مالی و بانکی فرد باشد روی کارت بارگذاری می‌شود. مرحله نهایی صدور کارت‌های شخصی‌سازی شده مربوط به پاکت‌گذاری است که طی آن این کارت‌های پی وی سی داخل صفحاتی برچسبدار و تا خورده ضمیمه و آماده ارسال برای مشتری می‌شود.

پاکت گذاری کارت PVC

پاکت‌گذاری یا mailer کارت‌های پی وی سی اعم از ساده و هوشمند به صورت مکانیزه و توسط دستگاه‌های پاکت گذار صورت می‌گیرد. بدین صورت که کارت‌ها پس از چاپ و شخصی‌سازی داخل دستگاه قرار می‌گیرند و به صورت خودکار داخل پاکت قرار داده می‌شوند. پاکت‌گذاری معمولا پس از چاپ کارت‌ بانکی و چاپ کارت هدیه کاربرد دارد و توسط بانک‌ها و یا مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ انجام می‌پذیرد.

دستگاه پاکت گذار کارت

دستگاه پاکت گذار قادر است کارت‌های از پیش چاپ شده را درون پاکت و نگه دارنده دلخواه و منحصر بفرد قرار دهد. دستگاه پاکت‌گذاری همچنین می‌تواند با دریافت پایگاه داده اطلاعات را روی برگه درونی پاکت و حتی بر روی خود پاکت چاپ نماید. در هنگام عبور کارت از دستگاه به صورت اتوماتیک کاغذ تا شده و برش خورده و چسب زده می‌شود. عملکرد سیستم پاکت گذار بدین صورت است که ابتدا باید کارت پی وی سی که روی آن چاپ انجام گرفته است همراه با کاغذ A۴ و پاکت در قسمت مخصوص دستگاه قرار داد.

دستگاه اطلاعات لازم را روی کاغذ چاپ می‌زند و کارت را روی آن می‌چسباند و سپس داخل پاکت می‌گذارد و درپوش آن را چسب می‌زند. دستگاه‌های مذکور در مدل‌های مختلفی وجود دارند که از نظر قابلیت و سرعت پاکت‌گذاری با یکدیگر تفاوت دارند و می‌توان بسته به تیراژ کارت‌ها از هر یک از آن‌ها بهره برد و روزانه تعداد زیادی کارت پاکت‌گذاری نمود.

خدمات پاکت گذاری کارت پی وی سی کارت پرداز

از جمله خدماتی که شرکت کارت پرداز در این راستا ارائه می‌نماید می‌توان به چاپ کارت pvc، چاپ و یا برجسته‌سازی مشخصات دارنده در صورت نیاز، کدگذاری نوار مغناطیسی، چاپ رمز، چاپ اسکرچ و در نهایت پاکت‌گذاری کارت و امکان صدور آن اشاره کرد. از دیگر خدمات ما می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از جدیدترین نرم افزارها و سخت افزارها جهت پاسخگویی به نیازهای چاپی مشتریان
  • دارای پیشرفته‌ترین امکانات جهت انجام امور پاکت‌گذاری
  • استفاده از جدیدترین دستگاه‌های پاکت‌گذاری با ظرفیت پاکت‌گذاری با حجم انبوه
  • انجام عملیات پاکت‌گذاری با بالاترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن
  • پاکت‌گذاری انواع کارت PVC چاپ شده با توجه به سفارشات مشتریان

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
تعداد کل امتیازهای ثبت شده: ۶ میانگین امتیازها: ۴.۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *