اخبار چاپ کارت

آیا می‌دانید فقط ۵ درصد از مجموعه هایی که کارت چاپ می‌کنند پرینترکارت خریداری می‌کنند؟

آیا می‌دانید فقط 5 درصد از مجموعه هایی که کارت چاپ می‌کنند پرینترکارت خریداری می‌کنند؟-اخبار کارت پرداز

آیا می‌دانید فقط 5 درصد از مجموعه هایی که کارت چاپ می‌کنند پرینترکارت خریداری می‌کنند؟

آیا می‌دانید فقط ۵ درصد از مجموعه هایی که کارت چاپ می‌کنند پرینترکارت خریداری می‌کنند؟

همانطور که می دانید ده‌ها و شاید صدها شرکت تولید کننده کارت PVC در ایران و بخصوص تهران وجود دارد. البته از تبلیغات پر آب و رنگ این نوع شرکت‌ها و تولید کنندگان کارت‌های پی‌ وی‌ سی که بگذریم، فقط چند شرکت، به تعداد انگشتان دست وجود دارند که از صفر تا صد تولید یک کارت را خودشان انجام می‌دهند.

شاید خواننده این متن با خود بگوید خب چه فرقی می‌کند، مهم تولید یک کارت خوب و با کیفیت است و تولید، طراحی و حتی استفاده از خدمات شرکت‌های دیگر به ما ربطی ندارد.

 

علت عدم چاپ مجدد سفارشات عمده

به گزارش خبرنگار ما گاها پیش آمده که سفارش دهنده چاپ کارت PVC به دلایل مختلفی برای تولید انبوه کارت‌هایی، نظیر کارت بانکی، کارت پرسنلی، کارت گارانتی و …‌‌ به مجموعه ای مراجعه نموده است. اما به دلایل متعددی از جمله تعطیلی آن شرکت و یا نپرداختن تعهداتش به شرکت مادر، نتوانسته سفارش خود را مجدد تولید کند. و یا چون شرکتی مکمل به دلیلی که سفارش دهنده فقط برای یک بار قصد همکاری با آن شرکت را داشته این نوع سفارش‌ها را به آرشیو منتقل نکرده است. همچنین چون این نوع سفارشات به سفارش دسته دوم تبدیل می شوند، شاید دقت مورد نظر را نیز نداشته باشند. حتی ممکن است این نوع کارت‌ها از امنیت کافی نیز برخوردار نبوده و حریم خصوصی افراد و شرکت‌ها نیز نقض شود.

آیا می‌دانید فقط 5 درصد از مجموعه هایی که کارت چاپ می‌کنند پرینترکارت خریداری می‌کنند؟

 

طبق بررسی‌های انجام شده اکثر شرکت‌هایی که خود را تولید کننده کارت‌ PVC معرفی می‌کنند، از صفر تا صد تولید و طراحی کار‌ت‌های خود را به تولیدکنندگان درجه یک می‌سپارند.

با این وجود در صورت ورشکستگی یا انحلال این نوع شرکت‌ها هیچ نوع تعهد و یا ضمانت بعدی برای متقاضی چاپ کارت وجود ندارد. لذا همیشه سعی کنید برای ثبت و سفارش چاپ کارت‌های خود در هر تیراژی از شرکت‌های پایه و متعهدی استفاده نمایید؛ که علاوه بر تضمین امنیت و تحویل به موقع سفارش شما، در صورتی که از کار خود راضی نبودید و یا قصد استفاده از آرشیو و چاپ مجدد را داشتید، با خیال راحت بتوانید از خدمات این شرکت‌ها استفاده کنید.

 

به نقل از شرکت کارت پرداز:

تنها ۵ درصد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات چاپ از پرینتر اختصاصی شرکت خود استفاده می‌کنند. و سایر شرکت‌ها سفارشات خود را به دیگر شرکت‌ها واگذار می‌نمایند.

این کار می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. شاید یکی از دلایل اصلی عدم خرید پرینتر هزینه بالای خرید آن و به صرفه نبودن خرید پرینتر کارت برای مصرف کننده باشد. صرف وقت یک نیروی انسانی جهت چاپ و صدور کارت‌ها را نیز می‌توان به عنوان یکی از دلایل برشمرد. زیرا هزینه تمام شده آن نسبت به دستگاه‌های صنعتی بالاتر است و کیفیت و مقاوت چاپ پایین‌تر است.

البته نباید این مورد را نادیده گرفت که هزینه نصب یک پرینتر صنعتی به طور متوسط ۸ تا ۱۶ میلیارد تومان خواهد شد که با روند رو به رشد نرخ ارز، هزینه‌های بسیار گزاف و سنگینی را برای تولید کننده به همراه خواهد داشت؛ لذا فقط شرکت‌های بزرگ و با سابقه از پس چنین هزینه‌های سنگینی بر خواهند آمد. پرینترهای صنعتی در واحدهای صنعتی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و نیازمند سوله‌هایی با متراژ ۷۰۰ متر به بالا است، که قطعا فراهم کردن چنین مساحتی نیز برای شرکت‌های تولید کننده کارت هزینه‌بر خواهد بود. ‌‌‌‌‌‌

در گزارش‌های بعد، لیست چند شرکت معتبر و فعال در عرصه تولید و طراحی کارت پی وی سی به شما معرفی خواهد گردید. جهت اطلاع از اخبار بیشتر در زمینه چاپ کارت pvc در خبرنامه کارت پرداز عضو شوید و ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
تعداد کل امتیازهای ثبت شده: ۱ میانگین امتیازها: ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *